Wacht niet te lang: de meest populaire levermomenten zijn bijna vol!

Alles over de levering en levervoorwaarden van je kerstboom


Wij doen ons uiterste best om een zo mooi mogelijke boom, zo goed mogelijk bij je te bezorgen. Om uit te leggen hoe we dit doen leggen we hieronder eerst het proces van onze levering uit:

Hoe werkt de levering van onze kerstbomen

  1. Je kiest bij het afrekenen van je bestelling een bezorgmoment uit. Dit is altijd een tijdvak van meerdere dagen (3 dagen). 
  2. De dag voor het begin van het tijdvak gaan we alle orders inplannen. Hiervoor bepalen we de meest efficiente route zodat we niet elke dag door heel Nederland moeten. Dit is de minst belastende manier voor het milieu en hiermee kunnen we de bezorgkosten onder controle houden. 
  3. Wanneer je order ingepland is, ontvang je van ons een e-mail met hierin een track & trace code. Hiermee weet je wanneer je kerstboom bezorgd zal worden én weet je op de dag zelf hoe laat we ongeveer gaan komen. 
  4. Op de dag zelf wordt de track & trace actief bijgewerkt. Hiermee weet je hoe laat je thuis moet zijn om je kerstboom te ontvangen. 
  5. We proberen tijdens de eerste levering altijd je boom af te leveren. Ben je toevallig niet thuis? Dan proberen wij bij je buren te leveren of de boom op een goede plek neer te zetten. 
  6. Hierna is je boom bezorgd en kan je gaan genieten van de prachtige kerstboom!

Op welk moment kan mijn kerstboom bezorgd worden? 

Om de kosten zo laag mogelijk te houden, werken we met tijdvakken van drie dagen. Wij plannen binnen deze tijdvakken je levering zodat iedereen op tijd zijn/haar kerstboom ontvangt. Dit jaar leveren wij binnen de volgende tijdvakken: 

  • 30 november tot 2 december
  • 5 tot 7 december
  • 7 tot 9 december
  • 12 tot 14 december
  • 14 tot 16 december

De dag voor het begin van het bovenstaande tijdvak plannen wij alle orders, op dit moment sturen wij een bericht met hierin het moment dat wij de boom verwachten te gaan leveren.

Wat als ik niet tevreden ben met de geleverde kerstboom?

Uiteraard kan het zo zijn dat er iets niet goed gaat. Hoe we dit oplossen leggen we graag uit: 

  1. Laat ons weten wat er misgegaan is met de boom via het formulier op deze pagina (link).
  2. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op om dit samen goed op te lossen. Dit kan zijn door middel van een levering van een nieuwe boom of door middel van een compensatie.

Mocht je nog vragen dan horen we het uiteraard graag, dit kan door te mailen naar klantenservice@krstbm.nl.